We use cookies to give you the best experience on Citizen Ticket and show you relevant advertising. By using the site you agree to our cookie policy.

You are using an out-of-date browser. For better compatiablity, performance and security, please use a modern browser such as Edge, Chrome or Firefox.
Feel good ticketing.

Ota yhteyttä

Se on helppoa! Täytä vain lomake, autamme mielellämme.

Eivätkö lomakkeet ole sinun juttusi? Lähetä siinä tapauksessa sähköpostia osoitteeseen info@citizenticket.co.uk, mutta katso kuitenkin ensin Usein kysytyt kysymykset.

Huomaathan, että joku muu on voinut jo esittää saman kysymyksen. Saatat saada vastauksen nopeammin lukemalla ensin Usein kysytyt kysymykset

Huomioithan myös, että jos kysymyksesi koskee tapahtuman järjestelyjä, saat parhaiten apua tapahtuman järjestäjältä. Yhteystiedot löytyvät tapahtuman sivulta.

Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin:

E-lippuani ei ole lähetetty tai en löydä sitä.

Tarkista roskapostikansiosi. Joskus viestit päätyvät sinne.
Lastly, Miten tapahtumanjärjestäjämme hyötyvät tästä? mene ticket wallet-osioon. Siellä voit katsoa lippujasi, lähettää niitä sähköpostiisi tai tulostaa niistä kopioita.

Miten saan hyvityksen lipusta?

Citizen Ticketillä on erityinen hyvityspalvelu. Se löytyy täältä.

Saavatko lapset tulla? Onko tapahtumaan esteetön pääsy? & muut tapahtumaan liittyvät kysymykset.

Nopeimmin saat vastauksen kun otat yhteyttä suoraan järjestäjään ja esität tapahtumaan liittyvät kysymyksesi heille. Yhteystiedot löytyvät klikkaamalla tapahtuman tiedoissa osoitteen alla olevaa järjestäjän nimeä.

Haluan siirtää lippuni ystävälle tai perheenjäsenelle.

Mene lippulompakkoosi, etsi lippu ja klikkaa siirtopainiketta. Seuraa sen jälkeen ohjeita. Lippuja voi siirtää, mikäli järjestäjä on sallinut sen.


Anna sähköpostiosoitteesti siltä varalta, että emme tavoita sinua:

Emme käytä yhteystietojasi mihinkään muuhun tarkoitukseen kuin viestiisi vastaamiseen.