We use cookies to give you the best experience on Citizen Ticket and show you relevant advertising. By using the site you agree to our cookie policy.

You are using an out-of-date browser. For better compatiablity, performance and security, please use a modern browser such as Edge, Chrome or Firefox.
Myy lippujasi ilmaiseksi.

Usein kysytyt kysymykset

Näet vastauksen klikkaamalla kysymystä.

E-lippuani ei ole lähetetty tai en löydä sitä.

Tarkista sähköpostisi roskapostikansio, viestit eksyvät joskus sinne.
Kirjaudu tilillesi ja varmista, että olet antanut meille oikean sähköpostiosoitteen ja vahvistanut sen.
Voit myös kirjautua tilillesi ja siirtyä omat liput osioon. Sieltä voit lähettää lippuja uudestaan, ladata niitä ja varmistaa niiden voimassaolon.

Miten saan hyvityksen lipusta?

Citizen Ticketillä on erityinen hyvityspalvelu. Se löytyy täältä.

Miten pääsen käyttämään tiliäni?

Jos sinulla on tili, voit kirjautua sinne tästä. Jos se ei onnistu, voit palauttaa salasanasi samalla sivulla. Jos sinulla ei vielä ole tiliä, voit luoda sen täällä.

Poistin tilini enkä nyt pääse käyttämään sitä.

Jos tilisi poistosta on aikaa alle seitsemän päivää, toimi seuraavasti: kirjaudu tilillesi kerran ja sen jälkeen vielä kahdesti vahvistaaksesi tilisi uudelleenaktivoinnin. Jos poistosta on yli seitsemän päivää, ei tilin palautus ole enää mahdollista. Luo siinä tapauksessa uusi tili täällä.

Miten palautan salasanani?

Voit palauttaa salasanasi täällä. Anna sähköpostiosoitteesi ja klikkaa ”Unohditko salasanasi?” painiketta. Seuraa saamassasi sähköpostiviestissä olevaa linkkiä, anna uusi salasanasi kahdesti ja klikkaa ”Tallenna”.

Voinko keskustella tapahtumani markkinoinnista?

Lähetä viesti osoitteeseen marketing@citizenticket.co.uk, autamme mielellämme!

Ostosaikaa on vähemmän kuin 10 minuuttia

Tarkista että laitteesi kellonaika on oikein

Miten peruutan uutiskirjeen tilauksen?

Tilauksen peruutuslinkki löytyy kaikkien lähettämiemme viestien lopusta.

Miten tarkistan tai lataan itselleni tiedot, joita teillä on minusta?

Voit poistaa tai ladata tiedot käyttäjätilisi osiosta tilin asetukset.

Maksaminen ei onnistu.

Varmista, että olet antanut oikean laskutusosoitteen ja että luottokorttitietosi ovat oikein, mukaan lukien kortin tyyppi, voimassaoloaika ja CVC-koodi (kolminumeroinen koodi kortin takana).
Mikäli tämä ei auta, poista evästeet selaimeltasi tai avaa yksityinen selainikkuna ja yritä sitten uudestaan.
Jos ongelmat edelleen jatkuvat, ota meihin yhteyttä (info@citizenticket.co.uk), niin selvitämme asiaa.

Haluan siirtää lippuni ystävälle tai perheenjäsenelle.

Mene lippulompakkoosi, etsi lippu ja klikkaa siirtopainiketta. Seuraa sen jälkeen ohjeita. Lippuja voi siirtää, mikäli järjestäjä on sallinut sen.

Haluan myydä lippuni edelleen.

Jos haluat siirtää lippusi tuttavalle, katso edellisen kohdan ohjeita.
Jos haluat myydä lippusi edelleen turvallisesti ja eettisesti, suosittelemme käyttämään TicketSwapia.
Pyydämme, ettet käytä Viagogon tyyppisiä epäeettisiä jälleenmyyntikanavia ja että varot lippuhamstraajia. Voit siirtää lippusi menemällä osoitteeseen www.bitticket.io ja kirjautumalla sisään. Voit joutua todistamaan henkilöllisyytesi.

Nopeimmin saat vastauksen kun otat yhteyttä suoraan järjestäjään ja esität tapahtumaan liittyvät kysymyksesi heille. Yhteystiedot löytyvät klikkaamalla tapahtuman tiedoissa osoitteen alla olevaa järjestäjän nimeä.

Haluan puhua ihmisen kanssa.

Se sopii, yhteydenotot asiakkailtamme ovat enemmän kuin tervetulleita!Täytä yhteydenottolomake ja valitse vastausvaihtoehdoksi ”Puhelin”, niin soitamme sinulle.

Olen tapahtumanjärjestäjä ja haluaisin apua tapahtumani kanssa.

Ilman muuta! Yleisissä kysymyksissä voit lähettää sähköpostia osoitteeseen info@citizenticket.co.uk, markkinointiasioissa osoitteeseen marketing@citizenticket.co.uk.